BORNEO SABAH ARAMAII

Tuesday 25 September 2012

Masidi: CM managed to turn Sabah, Yayasan around


In recent years, Musa has done a lot for Sabah so we have no reasons to push him away. Let's see what Masidi has said in this article. 









7 comments:

  1. Tidak patut kita menolak CM yang telah banyak berjasa kepada kita.

    ReplyDelete
  2. Jika kita lihat Datuk Musa Ketua Menteri yang telah banyak membangunkan Negeri Sabah ini. Mempertahankan hutan sebagai hutan simpan Negeri dan banyak lagi usaha yang telah dilakukan oleh beliau.

    ReplyDelete
  3. Musa berjaya tingkatkan simpanan negeri hingga 4 billion.

    ReplyDelete
  4. dibawah pentadbiran datuk musa aman, RAM Rating Malaysia telah memberi pengiktirafan rating tertinggi iaitu AAA sejak tiga tahun lalu; kedudukan yang belum pernah dicapai oleh 12 Ketua Menteri sebelumnya..

    ReplyDelete
  5. RAM Rating bukannya Merdeka Center atau Suaram yang menjalankan kajian mengikut telunjuk asing untuk melampiaskan Dasar Imperialisme; tetapi Badan Rating yang mendapat pengiktirafan Seantero Dunia.

    ReplyDelete
  6. Sehingga kini tidak ada Juruaudit di dunia yang dapat mempertikaikan 'Sijil Bersih' yang diberikan Jabatan Audit Negara kepada Sabah, yang tidak perlu menyertai 'Perhimpunan Bersih' untuk mendapat 'Sijil Bersih'.

    ReplyDelete
  7. Belum pernah terjadi dalam sejarah Sabah, malah di Malaysia, bahawa semua agensi Kerajaan Negeri Sabah yang sebelum ini hampir gulung tikar kerana kerugian besar; bukan sahaja telah mencatatkan untung, malah mampu menyumbangkan dividen kepada Kerajaan Negeri Sabah.

    ReplyDelete